Friday, February 19, 2010

secret recipe


ari khamis tuh,ak nan cik pkah bercdg na g prpustakaan.actually,ak yg cdg,dya ikot aje.hehe.ak pon minta pkah amik ak coz mto ak osak!so,kitowg g kol 3 kot.aku suh mai kol 2.30 but pkah ikot jam thailand.so,lmbt ckit.kitaowg pon brgerak ke lib.otw,ada pkcik2 lori duk pot-pet!nympah ak!mayb dk ngurat pkah.tape la....biarkn.

da smpai d sna,kitaowg amik bku n naik ke ats lib.time dk cri tmpt ksong,ak trkjut hmpir na pengsan.haha!taw ape?ak trnmpk fizah brpkaian bju krung n brspec mta dk tgk ak.di situ trdpt dua agi mnusia iaitu ayu n mieda.rajin btol kamu.syabas!!!hehe....kita owg dk meja len n mula study.time dk "study",pkcik guard tuh mara group garl nie coz bsing.alaa...relax la.ta bsing sgt pon.ta ckp lngsung,kunk kta bisu lak.jam berdetik kol 5.pkah!let's go.hehe....


kmi pun brgerak ke secret recipe.na wat pe?na mam la.kitaowg pun dduk la.kmi pesan mknn n mnuman.ak g plih kek.byk sgt!rmbang mta jdi.so,ak plih chocolate fudge.sdap siot!ak pesan beef steak.ak sirius na trmuntah.trlalu kenyang.yg pkah ta ley na bau kek da.ak ta sngka ex-derma keja d situ.mm....mcm besh gak kja situ.pas kitaowg mam,dduk relax jap.alamak!kol 7 da.kitaowg g byr n pkah kna bungkus kek yg dya ta sentuh tdi.ye la kn.time tuh dya na trmuntah bau kek coz suma dya mkn,suma chocolate.haha!


pas kitaowg blah,pkah anta aku pulang.ltey,mls n kenyang mula dk rasuk aku supaya ponteng klas fizik mlm nie.tpi dgn iman yg kuat,aku tetap bgun mndi dan bersiap pegi klas.haha!syabas nurul atikah nordin!haha.pastu aku blik,aku tgk tb n titow.zzzzzzz.................................
bye-bye.assalamualaikum.




No comments:

Post a Comment

meh kumen!